Archiwa tagu: badania mystery shopping

Badania mystery shopping – ograniczenia audytu internetowego

Badania mystery shopping z roku na rok cieszą się coraz większą popularnością. Nie jest to zaskoczeniem, tym bardziej, że wraz z rozwojem standardowej metodologii audytu bezpośredniego, nastąpił wzrost zainteresowania obszarami obsługi klienta/sprzedaży wspieranymi przez narzędzia technologiczne min. telefonia stacjonarna oraz … Czytaj dalej

Badania mystery shopping w branży restauracyjnej

Większość  kierownictwa operacyjnego restauracji premium i top premium kładzie nacisk na wystrój lokalu, czy też jakość serwowanych dań. Nadal jednak spotyka się restauracje w Polsce, w których obsługa klienta tj. kelnerzy wraz z kierownictwem nie posiada wystandaryzowanego języka komunikacji; mam … Czytaj dalej

Kontakt – badanie mystery shopping

Kontakt telefoniczny pn-pt 08:00-21:00 tel 792 202 432 Czytaj dalej

Predyspozycje Mystery Shoppera

Jakimi predyspozycjami osobowościowymi powinien charakteryzować się kandydat zainteresowany uczestnictwem w badaniach mystery shopping? Zacznijmy od tego, że profesja wymaga od audytora ciągłego kontaktu z klientami, stąd też takie cechy jak : zapotrzebowanie na stymulację, otwartość na doświadczenie, towarzyskość, sumienność, ekstrawersja … Czytaj dalej

Mystery Shopping uczelnie wyższe

W roku akademickim 2009/2010 na terenie Polski funkcjonowało 457 uczelni wyższych, z czego 326 to uczelnie niepubliczne. Konkurencja na rynku szkół wyższych jest więc ogromna. Ale w tym przypadku jest się o co bić. W tym samym roku, z którego … Czytaj dalej

10 wskazówek profesjonalnego Mystery Shoppera

Rozwój zainteresowania  pracą w charakterze audytora w badaniach mystery shopping bije ostatnio rekordy. Tak jak w przypadku innych zajęć, są osoby, które traktują pracę mystery shoppera, jako dodatek do pensji, ale są też tacy, którzy podchodzą do tematu profesjonalnie. Jeśli … Czytaj dalej

Proces badania mystery shopping

Rozpoczęcie badania mystery shopping zwykle rozpoczyna się ustalenia zestawu celów.To właśnie one będą determinowały zachowanie się audytora. Od przypisanych celów badania zależeć będzie również metodologia samego badania mystery shopping. Zazwyczaj praca audytora sprowadza się do dokonania pomiaru poprzez wypełnienie prostego … Czytaj dalej

Mystery Shopping Banki

Instytucja banku obecna jest w życiu prawie każdego dorosłego człowieka. Coraz częściej klienci banków rezygnują z osobistych wizyt  w placówkach stacjonarnych na rzecz bankowości elektronicznej. Jednocześnie klienci odwiedzający oddziały bankowe nie przestają narzekać na długie kolejki, długi czas obsługi pojedynczego … Czytaj dalej

Sukces Mystery Shoppera

Tak jak w przypadku każdego stanowiska pracy sukces mystery shoppera uzależniony jest od wielu czynników. W poprzednim artykule podaliśmy 10 cech profesjonalnego audytora badań  mystery shopping. W niniejszym artykule wejdziemy na poziom szczegółów. Zasada nr 1 ” Nie wyróżniaj się … Czytaj dalej