Archiwa tagu: mystery shopping

Badania mystery shopping – ograniczenia audytu internetowego

Badania mystery shopping z roku na rok cieszą się coraz większą popularnością. Nie jest to zaskoczeniem, tym bardziej, że wraz z rozwojem standardowej metodologii audytu bezpośredniego, nastąpił wzrost zainteresowania obszarami obsługi klienta/sprzedaży wspieranymi przez narzędzia technologiczne min. telefonia stacjonarna oraz … Czytaj dalej

Mystery Shopping uczelnie wyższe

W roku akademickim 2009/2010 na terenie Polski funkcjonowało 457 uczelni wyższych, z czego 326 to uczelnie niepubliczne. Konkurencja na rynku szkół wyższych jest więc ogromna. Ale w tym przypadku jest się o co bić. W tym samym roku, z którego … Czytaj dalej

Mystery Shopping w branży ubezpieczeniowej

Metoda Mystery shopping wykorzystywana jest obecnie wszędzie tam gdzie istnieje bezpośredni kontakt sprzedawcy z klientem. Według większości ekspertów zajmujących się badaniami marketingowymi mystery shopping to najskuteczniejsza metoda pozwalająca zdiagnozować rzeczywisty stan jakości obsługi klienta. W niniejszym artykule skupię się na … Czytaj dalej